Vyberte stránku

Připomíná vám to něco? Rok co rok si na konci vtloukáme do hlavy či píšeme na papír aktivity, které chceme na začátku nového roku dělat. Často jsme o tom natolik přesvědčeni, že jsme ochotni o tom přesvědčovat i své okolí. Jak ale vypadáme, když svých slov nedodržíme? Budou naši nejbližší brát naše sliby dlouhodobě vážně?

Jak tedy začít pravidelně cvičit?

1) začínejte nejmenšími kroky. I na Mount Everest se postupuje pomalu a po malých krůčcích. První den se běžte prostě podívat, kde budete běhat. Nebo si běžte koupit triko na běhání, karimatku na cvičení, láhev na kolo, tenisovou raketu, pingpongovou pálku…

2) udělejte si tabulku. Hodně z nás si rádo „odškrtne“ denní úkol. Můžete ji vytvořit na google disku zdarma a dokonce ji sdílet s ostatními.

3) zapojte do své aktivity další lidi.  Jsme týmoví hráči a mnozí z nás rádi sdílí úspěchy s ostatními. Někteří se naopak rádi „hecují“.

4) udělejte si pravidelný čas na své sportovní aktivity. Největší účinek má cvičení ráno, protože se lidské tělo dostane na vyšší frekvenci a díky tomu Vám práce půjde lépe „od ruky“.

5) opakujte aktivitu alespoň 21 x. Tím se stává návykem.

6) dávejte si zpětnou vazbu. Sedněte si třeba v neděli a zrekapitulujte si týden, co se Vám povedlo a na čem zapracujete, které nedostatky změníte.

Tipy

Pokud začínáte cvičit doma, inspirujte se cviky například na YouTube:

Majitelé chytrých telefonů a tabletů mohou využít nespočet aplikací na cvičení zdarma.

Pojďme do toho!